Mokytojų metodinės tarybos sudėtis 2024–2025 m. m.
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Vadovauja |
Pareigos taryboje |
El. Paštas |
---|---|---|---|---|---|
1. |
Aldona Gailienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Mokytojų metodinės tarybos pirmininkė |
Mokytojų metodinės grupės pirmininkė | |
2. |
Ligita Zvicevičienė |
Anglų kalbos mokytoja |
Anglų kalbos mokytojų metodinės grupės pirmininkė, mokytojų metodinės tarybos sekretorė |
Mokytojų metodinės tarybos sekretorė | |
3. |
Lina Korsakienė |
Pradinio ugdymo mokytoja |
Pradinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų metodinės tarybos narė | |
4. |
Rita Masiliūnienė |
Lietuvių kalbos mokytoja |
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų metodinės tarybos narė | |
5. |
Ala Jonušienė |
Matematikos mokytoja |
Matematikos metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų metodinės tarybos narė | |
6. |
Danguolė Šabanienė |
Istorijos mokytoja |
Socialinių mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų metodinės tarybos narė | |
7. |
Neringa Kušeliauskienė |
Dailės, technologijų mokytoja |
Klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų metodinės tarybos narė | |
8. |
Diana Sadauskienė |
Fizinio ugdymo mokytojas |
Technologijų, menų ir sporto metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų metodinės tarybos narė | |
9. |
Daiva Makaravičienė |
Tikybos mokytoja |
Dorinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų metodinės tarybos narė | |
10. |
Danguolė Lapienienė |
Karjeros specialistė |
Mokytojų metodinės tarybos narė |
Metodinės tarybos funkcijos:
- Nustatyti Progimnazijos metodinės tarybos veiklos prioritetus.
- Nustatyti mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius.
- Nagrinėti ugdymo turinio įgyvendinimo sėkmingumą, inicijuoti pedagoginių darbuotojų gerosios patirties sklaidą Progimnazijoje.
- Vertinti, recenzuoti ir aprobuoti pedagoginių darbuotojų parengtus metodinius darbus ir priemones, mokymo ir mokymosi priemones ir inicijuoti jų sklaidą.
- Dalyvauti vertinant pedagoginių darbuotojų praktinę veiklą, teikti rekomendacijas.
- Inicijuoti pedagoginių inovacijų diegimą Progimnazijoje.
- Teikti Progimnazijos direktoriui ir mokytojų tarybai suderintus metodinių grupių siūlymus dėl ugdymo turinio formavimo ir jo įgyvendinimo organizavimo tobulinimo.
- Inicijuoti bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis.