Mokytojų tarybos sudėtis 2025–2027 metams
|
Eil. Nr. |
Vardas, pavardė |
Pareigos įstaigoje |
Vadovauja |
Pareigos taryboje |
El. Paštas |
|---|---|---|---|---|---|
|
1. |
Aldona Gailienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Mokytojų tarybos pirmininkė |
Mokytojų tarybos pirmininkė | |
| 2. | Danguolė Svirskienė | Žeimių skyriaus ugdymą organizuojanti vedėja | Mokytojų tarybos pirmininkės pavaduotoja | Mokytojų tarybos pirmininkės pavaduotoja | svirskiene@gmail.com |
|
3. |
Ligita Zvicevičienė |
Anglų kalbos mokytoja |
Anglų kalbos mokytojų metodinės grupės pirmininkė, mokytojų tarybos sekretorė |
Mokytojų tarybos sekretorė | |
|
4. |
Jūratė Smailienė |
Pradinio ugdymo mokytoja |
Pradinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų tarybos narė |
jurate.smailiene@rsprogimnazija.lt |
|
5. |
Rūta Juškienė |
Lietuvių kalbos mokytoja |
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų tarybos narė | |
| 6. |
Ala Jonušienė |
Matematikos mokytoja |
Matematikos metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų tarybos narė | |
| 7. |
Danguolė Šabanienė |
Istorijos mokytoja |
Socialinių mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų tarybos narė | |
| 8. |
Neringa Kušeliauskienė |
Dailės, technologijų mokytoja |
Klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų tarybos narė | |
| 9. |
Diana Sadauskienė |
Fizinio ugdymo mokytojas |
Technologijų, menų ir sporto metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų tarybos narė | |
| 10. |
Daiva Makaravičienė |
Tikybos mokytoja |
Dorinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė |
Mokytojų tarybos narė | |
| 11. | Audronė Jaugelienė | Fizikos mokytoja | Gamtos mokslų metodinės grupės pirmininkė | Mokytojų tarybos narė |
audrone.jaugeliene@rsprogimnazija.lt |
| 12. |
Danguolė Lapienienė |
Karjeros specialistė |
Mokytojų tarybos narė |
Mokytojų tarybos funkcijos:
- Nustatyti Progimnazijos veiklos prioritetus.
- Nustatyti mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius.
- Nagrinėti ugdymo turinio įgyvendinimo sėkmingumą, inicijuoti pedagoginių darbuotojų gerosios patirties sklaidą Progimnazijoje.
- Vertinti, recenzuoti ir aprobuoti pedagoginių darbuotojų parengtus metodinius darbus ir priemones, mokymo ir mokymosi priemones ir inicijuoti jų sklaidą.
- Dalyvauti vertinant pedagoginių darbuotojų praktinę veiklą, teikti rekomendacijas.
- Inicijuoti pedagoginių inovacijų diegimą Progimnazijoje.
- Teikti Progimnazijos direktoriui suderintus metodinių grupių siūlymus dėl ugdymo turinio formavimo ir jo įgyvendinimo organizavimo tobulinimo.
- Inicijuoti bendradarbiavimą su mokytojų asociacijomis, kitomis nevyriausybinėmis organizacijomis, švietimo pagalbos įstaigomis.
