Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazija

Specialusis pedagogas

Specialiąja pedagoge progimnazijoje dirba

Gitana Mockuvienė Specialioji pedagogė

Kabinetas Nr. 127

Darbo laikas

Savaitės
dienos

Darbo
laikas

Kontaktinis
laikas

Pietų
pertrauka

Nekontaktinis
laikas

Pirmadienis

7.30–17.00

8.00–14.00
12.00–14.00

11.00–11.30

7.30–8.00
11.30–12.00
14.00–17.00

Antradienis

7.30–17.00

8.00–9.30
10.00–11.00
12.00–13.30

9.30–10.00

7.30–8.00
11.00–12.00
13.30–17.00

Trečiadienis

7.30–17.00

8.00–9.30
10.00–14.30

9.30–10.00 7.30–8.00
​​​​​​​14.30–17.00

Ketvirtadienis

7.30–17.00 8.00–11.30
12.00–14.00

11.30–12.00

7.30–8.00
​​​​​​​14.00–17.00
Penktadienis 7.30–17.00

8.00–10.00

10.00–10.30

7.30–8.00
10.30–17.00

Kontaktai Telefonas +370 349 65099

El. paštas Rašyti

Dėl konsultacijų derinti laiką iš anksto el. paštu arba tel.+370 349 65099

Apie specialistą

Specialusis pedagogas – tai specialistas, teikiantis pagalbą vaikams, turintiems įvairių ugdymo, mokymosi ar elgesio sunkumų. Specialusis pedagogas dirba su mokiniais, kuriems reikia individualizuotos pagalbos, siekiant užtikrinti jų sėkmingą integraciją į bendrojo ugdymo sistemą. Tai apima pagalbą vaikams, turintiems intelekto, kalbos, motorikos ar emocinių sunkumų, taip pat vaikams, kuriems nustatyti autizmo spektro sutrikimai ar kiti specialieji poreikiai.

Pagrindinės specialiojo pedagogo paslaugos:

  1. Individualizuotas ugdymas – Specialusis pedagogas rengia individualius ugdymo planus vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Jis prisitaiko prie mokinio gebėjimų ir poreikių, kad užtikrintų efektyvų mokymąsi.
  2. Kalbos ir komunikacijos pagalba – Specialusis pedagogas dirba su vaikais, turinčiais kalbos ar komunikacijos sunkumų. Tai apima kalbos lavinimo užsiėmimus, skirtus gerinti vaiko gebėjimą suprasti ir perduoti informaciją, tiek žodžiu, tiek raštu.
  3. Elgesio korekcija – Specialusis pedagogas padeda vaikams, turintiems elgesio sutrikimų, suvaldyti impulsus, elgesio problemas ir ugdyti socialinius įgūdžius, kurie reikalingi sėkmingam bendravimui su bendraamžiais ir suaugusiaisiais.
  4. Socialinių įgūdžių ugdymas – Specialusis pedagogas dirba su vaikais, turinčiais sunkumų socializuojantis, siekdamas pagerinti jų gebėjimus bendrauti su bendraamžiais, kurti ir palaikyti draugystes, spręsti konfliktus ir elgtis pagal visuomenės normas.
  5. Mokymosi strategijų taikymas – Specialusis pedagogas padeda vaikams, turintiems mokymosi sutrikimų (pvz., disleksija, diskalkulija), rasti veiksmingas mokymosi strategijas, kurios leistų geriau įsisavinti informaciją ir pasiekti mokymosi tikslus.
  6. Kognityvinių ir motorinių įgūdžių lavinimas – Specialusis pedagogas gali dirbti su vaikais, turinčiais sunkumų su motorika arba kognityviniais gebėjimais (pvz., atmintimi, dėmesio koncentracija), taikydamas įvairias lavinimo ir ugdymo metodikas.
  7. Tėvų konsultavimas ir bendradarbiavimas – Specialusis pedagogas bendradarbiauja su tėvais, siekdamas užtikrinti, kad vaikai gautų reikiamą pagalbą tiek namuose, tiek mokykloje. Jis gali suteikti patarimus dėl elgesio valdymo, mokymosi metodų ir kitų vaikų ugdymo aspektų.
  8. Individualios ir grupinės terapijos – Kai kuriems vaikams specialusis pedagogas gali taikyti terapines metodikas, skirtas jų emocinei ir psichologinei būklei gerinti, padėti spręsti įvairias vidines problemas, kurios gali trukdyti mokytis ar socializuotis.
  9. Pagalba integruojant į bendrojo ugdymo sistemą – Specialusis pedagogas padeda vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, sėkmingai integruotis į bendrojo ugdymo mokyklas, užtikrindamas, kad jie gautų reikalingą pagalbą ir būtų įtraukti į bendras mokymo veiklas.

Specialiojo pedagogo tikslas – padėti vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, pasiekti aukštus mokymosi ir socialinės integracijos rezultatus, užtikrinant jų teisę į kokybišką ir individualizuotą švietimą. Specialusis pedagogas ne tik ugdo vaikus, bet ir prisideda prie jų savivertės stiprinimo bei sėkmingos integracijos į visuomenę.

Specialiojo pedagogo funkcijos:

  • Įvertinti mokinio/ugdytinio ugdymosi ir dalyvavimo ugdymo procese sunkumų pobūdį; pagalbos ugdymo procese reikmes ir (ar) specialiuosius ugdymosi poreikius.
  • Atsižvelgiant į mokinių/ugdytinių reikmes, teikti pagalbą jiems įprastoje ugdymosi aplinkoje ar kitose ugdymui skirtose erdvėse.
  • Konsultuoti ir teikti metodinę pagalbą mokytojams, kitiems įstaigoje dirbantiems švietimo pagalbos specialistams ir tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko pažinimo, ugdymosi sunkumų, SUP turinčių mokinių/ugdytinių ugdymo ir (ar) pagalbos teikimo klausimais.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 8.55 – 9.40
  • 3. 10.00 – 10.45
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45
Iki vasaros (5-8 kl.) atostogų liko

Atostogos!

Patyčių dėžutė