Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazija

2025– 2026 m. m. neformalusis vaikų švietimas 5 – 8 klasių mokiniams

Būreliai

Eil. Nr. Būrelio vadovas Būrelio pavadinimas Veiklos sritis Pastabos

1.

G. Mazurevičius

„Krepšinis“

Sporto

Būrelio programa yra skirta mokiniams, kurie nori sportuoti, išsamiau susipažinti su krepšiniu, tobulinti fizines, technines, taktines, intelektines savybes ir gebėjimus. Programa yra aktuali tuo, kad krepšinis mokiniams sukelia daug teigiamų emocijų, suteikia išbandyti jėgas varžantis, turiningai bei sveikai leisti laisvalaikį.

2.

D. Sadauskienė

„Judėkime kartu“

Sporto

Būrelio programa yra skirta mokiniams, kurie nori aktyviai praleisti laiką, išmokti žaisti kvadratą, krepšinį, futbolą, judriuosius žaidimus. Taip pat tobulinti fizines, technines, taktines, intelektines savybes ir gebėjimus. Programa yra aktuali tuo, kad sportiniai žaidimai  mokiniams sukelia daug teigiamų emocijų, suteikia išbandyti jėgas varžantis, aktyviai bei sveikai leisti laisvalaikį.

3.

L. Lisovskaja

"Phyton programavimo pagrindai"

IT

Domiesi kompiuteriais, programavimu ar skaitmeniniu pasauliu? Nori išmokti kurti, o ne tik naudotis? Būrelyje susipažinsime su programavimo pagrindais.

4.

R. Autukienė

„Siekiame meistriškumo"

Intelektualinio ugdymo

Neformalaus ugdymo programa skirta sudominti mokinius matematika, lavinti jų loginį ir analitinį mąstymą.

5.

E. Leonavičius

„Robotukai"

IT

Konstruosime ir programuosime robotus.

Dalyvausime varžybose ir iššūkiuose.

Mokysimės dirbti komandoje.

 Lavinsime loginį mąstymą ir kūrybiškumą.

6.

R. Auglienė

„Magija“

Šokio

Mokysimės šiuolaikinio ir gatvės šokio pagrindų.

Kursime savo choreografijas ir improvizuosime.

Išmoksime išreikšti emocijas per judesį.

Dalyvausime pasirodymuose, renginiuose ir konkursuose!

7.

J. Skridliauskienė

„Koriukai“

Muzikos

Papildomas  vaikų  muzikinis  ugdymas  yra  labai  svarbus  dedant  ne  tik  muzikinės, bet  ir  bendrosios  žmogaus  dvasinės  kultūros  pagrindus. Ypač  svarbu  kuo  daugiau  vaikų  įtraukti  į  profesionaliai  organizuotą  muzikinę  veiklą, paremtą  aukščiausių  muzikos  vertybių  puoselėjimu ,kad tapę  paaugliais, galėtų  tinkamai  pasirinkti  prasmingas  laisvalaikio  praleidimo  formas ir  vėliau, nesvarbu  kokią  profesiją  bepasirinktų, taptų  visapusiškai  išsilavinusiais, kūrybingais  visuomenės  nariais.

8.

D. Šabanienė

„Pažink gimtąjį kraštą“

Pilietiškumo

Išmoksi dirbti komandoje, rengti projektus ir savarankiškai imtis iniciatyvos. Augsi kaip žmogus ir pilietis.

9.

V. Orlovienė

Turizmo

Turizmo

Prisijunk prie TURIZMO BŪRELIO!

Ieškai nuotykių? Mėgsti gamtą, išvykas ir naujus atradimus? Tuomet šis būrelis kaip tik tau!

10.

D. Lapienienė

„Skaitmeninis verslumas“

Finansinio raštingumo, IT

Ši skaitmeninio verslumo ugdymo programa suteikia galimybę mokiniams žengti pirmuosius žingsnius į verslo pasaulį, įgyti antrepreneriško mąstymo įgūdžių, patirties bei sužinoti, kaip idėją paversti verslu. Tai 8 susitikimų ir papildomų užduočių ciklas, skirtas 5-8 klasių mokiniams. Programoje, pasitelkiant dizaino mąstymo (angl. design thinking) metodiką, mokiniai supažindinami su kūrybiniu mąstymu kaip problemų sprendimo proceso dalimi ir įgyja autentiškos verslo idėjų kūrimo bei įgyvendinimo patirties. Programa accelerator_x junior yra LJA progresinio ekonominio, finansinio raštingumo, antreprenerystės ir karjeros ugdymo modelio dalis.

11.

I. Zvicevičienė

„Skaitmeninis verslumas“

Finansinio raštingumo, IT

Ši  skaitmeninio verslumo ugdymo programa suteikia galimybę mokiniams žengti pirmuosius žingsnius į verslo pasaulį, įgyti antrepreneriško mąstymo įgūdžių, patirties bei sužinoti, kaip idėją paversti verslu. 

12.

L. Lisovskaja

„Seku seku pasaką“

Kalbinis

Mokomės rusiškai kalbėti, skaityti ir rašyti linksmai ir kūrybiška,

žiūrime filmukus, dainuojame dainas, žaidžiame kalbinius žaidimus, sužinome apie rusų šventes, papročius, virtuvę ir įžymius žmones.

13.

A. Krutkevičienė

„Žalioji žinutė Tau“

Ekologijos

Padėti mokiniams geriau suprasti aplinkosaugos problemas, didinant žinojimą ir susidomėjimą aplinkos tvarumu bei ugdant ekologinius įgūdžius; siekti mokinių motyvacijos augimo, jų kūrybiškumo, aktyvumo, savanorystės ir lyderystės; suteikti mokiniams galimybę būti aktyviais pokyčių kūrėjais ir skatinti tvarų vystymąsi.

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
7. 14.00 – 14.45
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 8.55 – 9.40
  • 3. 10.00 – 10.45
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45
Iki rudens atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.
Patyčių dėžutė