Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazija

2025 – 2026 m. m. neformalusis vaikų švietimas 1 – 4 klasių mokiniams

Būreliai

Eil. Nr.

Būrelio vadovas

Būrelio pavadinimas

Veiklos sritis

Pastabos

1.

J. Smailienė

Technologinis kūrybinis programavimas pradinukams

IT

Informacinių technologijų ugdymo tikslas – sudaryti galimybę visiems mokiniams ugdytis įgūdžius atsakingai, tikslingai ir saugiai taikyti šiuolaikines technologijas, mokantis įvairių dalykų ir kitoje asmeninėje veikloje siekti, kad informacinių ir komunikacinių technologijų srityje mokiniai įgytų žinių ir patyrimo, leisiančių gyventi visavertį gyvenimą žinių visuomenėje.

2.

L. Korsakienė

„Kūrybiškumo laboratorija“

IT

Kūrybiškas informacinių technologijų ugdymo tikslas – sudaryti galimybę visiems mokiniams ugdytis įgūdžius atsakingai, tikslingai ir saugiai taikyti šiuolaikines technologijas, išbandyti įvairias programėles, įgyti naujų gebėjimų ir kitoje asmeninėje veikloje siekti, kad informacinių ir komunikacinių technologijų srityje mokiniai įgytų žinių ir patyrimo, leisiančių gyventi visavertį gyvenimą žinių visuomenėje.

3.

E. Šukienė

Informatika pradinukams

IT

Kompiuterinio raštingumo paskirtis – skatinti mokinių domėjimąsi skaitmeninėmis technologijomis, ugdyti mokinių informatinį mąstymą ir skaitmeninį raštingumą. Programoje informatikos dalykas suprantamas kaip skaitmeninio raštingumo, informatinio mąstymo ir skaitmeninio intelekto ugdymas. Skaitmeninis raštingumas – gebėjimas naudotis skaitmeniniais įrenginiais, ieškoti, vertinti, kaupti, saugiai naudoti, pristatyti informaciją, ja keistis; bendrauti ir bendradarbiauti tinkluose, keisti turimą ir kurti naują skaitmeninį turinį. Skaitmeninio raštingumo ugdymas leidžia informatiką integruoti su kitais dalykais sudarant efektyvias šiuolaikiško mokymo(si) galimybes, ugdyti ir plėtoti pažinimo, skaitmeninę, komunikavimo, socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos, kūrybiškumo, pilietinę, kultūrinę kompetencijas.

4.

D. Mordasienė

"Šachmatai"

Sporto

Ar tavo vaikas smalsus, mėgsta mąstyti ir priimti iššūkius? Kviečiame į šachmatų būrelį, kuriame vaikai smagiai ir žaismingai išmoks šios klasikinės logikos žaidimo paslapčių!

5.

Ž. Tuomienė

„Stebuklinga kelionė po meno pasaulį“

Meninio ugdymo

Ugdyti mokinių meninį ugdymą.

6.

G. Jurkevičienė

„Vėrinėlis“

Folkloro

Tikslas: Puoselėti prigimtinį vaiko muzikalumą, ugdyti kūrybinius ir atlikimo gebėjimus, estetinę nuovoką, intelektą.

Uždaviniai: sudaryti galimybes mokinių saviraiškai; skiepyti meilę savo krašto, liaudies dainai; dalyvauti mokykloje ir rajone organizuojamuose renginiuose.

7.

R. Barišauskienė

"Skaičių labirintas"

Intelektualinio ugdymo

Tikslas:  sudominti mokinius matematika, lavinti jų loginį ir kritinį mąstymą.

8.

E. Šukienė

„Šakar Makar“

Teatro

Linksmi pratimai, vaidinimai ir žaidimai.

Draugiška aplinka ir kūrybinga komanda.

Pasirodymai tėveliams ir šventiniai renginiai.

9.

I. Osauskienė

„Šakar Makar“

Teatro

Linksmi pratimai, vaidinimai ir žaidimai.

Draugiška aplinka ir kūrybinga komanda.

Pasirodymai tėveliams ir šventiniai renginiai.

10.

D. Skapienė

„Aš ir pinigai“

Finansinio raštingumo

Būrelio metu mokiniai įgys pinigų valdymo, kūrybiškumo, verslumo, pasaulinės rinkos suvokimo kompetencijų. Įgys praktinių žinių, kaip pradėti verslą ir protingai valdyti pinigus.

11.

E. Leonavičius

"Robotukai"

IT

Konstruosime ir programuosime robotus

Dalyvausime varžybose ir iššūkiuose

Mokysimės dirbti komandoje

 Lavinsime loginį mąstymą ir kūrybiškumą

12.

R. Auglienė

„Šokantys garsai“

Meninio ugdymo

Papildomas  vaikų  muzikinis  ugdymas  yra  labai  svarbus  dedant  ne  tik  muzikinės, bet  ir  bendrosios  žmogaus  dvasinės  kultūros  pagrindus. Ypač  svarbu  kuo  daugiau  vaikų  įtraukti  į  profesionaliai  organizuotą  muzikinę  veiklą, paremtą  aukščiausių  muzikos  vertybių  puoselėjimu ,kad tapę  paaugliais, galėtų  tinkamai  pasirinkti  prasmingas  laisvalaikio  praleidimo  formas ir  vėliau, nesvarbu  kokią  profesiją  bepasirinktų, taptų  visapusiškai  išsilavinusiais, kūrybingais  visuomenės  nariais.

13.

J. Skridliauskienė

„Šokantys garsai“

Meninio ugdymo

Papildomas  vaikų  muzikinis  ugdymas  yra  labai  svarbus  dedant  ne  tik  muzikinės, bet  ir  bendrosios  žmogaus  dvasinės  kultūros  pagrindus. Ypač  svarbu  kuo  daugiau  vaikų  įtraukti  į  profesionaliai  organizuotą  muzikinę  veiklą, paremtą  aukščiausių  muzikos  vertybių  puoselėjimu ,kad tapę  paaugliais, galėtų  tinkamai  pasirinkti  prasmingas  laisvalaikio  praleidimo  formas ir  vėliau, nesvarbu  kokią  profesiją  bepasirinktų, taptų  visapusiškai  išsilavinusiais, kūrybingais  visuomenės  nariais.

14.

R. Auglienė

„Magija“

Šokio

Mokysimės šiuolaikinio ir gatvės šokio pagrindų.

Kursime savo choreografijas ir improvizuosime.

Išmoksime išreikšti emocijas per judesį.

Dalyvausime pasirodymuose, renginiuose ir konkursuose!

15. T. Asakavičius "Linksmoji nata" Meninio ugdymo Tikslas - ugdyti kultūringą muzikos klausytoją, atlikėją, turintį kai kurių kompetencijų muzikos srityje.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
7. 14.00 – 14.45
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 8.55 – 9.40
  • 3. 10.00 – 10.45
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45
Iki rudens atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.
Patyčių dėžutė