Būreliai
Eil. Nr. |
Būrelio vadovas |
Būrelio pavadinimas |
Veiklos sritis |
Pastabos |
---|---|---|---|---|
1. |
J. Petrylienė |
Kompiuterinio raštingumo |
IKT |
Informacinių technologijų ugdymo tikslas – sudaryti galimybę visiems mokiniams ugdytis įgūdžius atsakingai, tikslingai ir saugiai taikyti šiuolaikines technologijas, mokantis įvairių dalykų ir kitoje asmeninėje veikloje siekti, kad informacinių ir komunikacinių technologijų srityje mokiniai įgytų žinių ir patyrimo, leisiančių gyventi visavertį gyvenimą žinių visuomenėje. |
2. |
R. Barišauskienė |
„Peliukas“ |
IT |
Informacinių technologijų ugdymo tikslas – sudaryti galimybę visiems mokiniams ugdytis įgūdžius atsakingai, tikslingai ir saugiai taikyti šiuolaikines technologijas, mokantis įvairių dalykų ir kitoje asmeninėje veikloje siekti, kad informacinių ir komunikacinių technologijų srityje mokiniai įgytų žinių ir patyrimo, leisiančių gyventi visavertį gyvenimą žinių visuomenėje. |
3. |
V. Deveikienė |
Kompiuterinio raštingumo |
IKT |
Kompiuterinio raštingumo paskirtis – skatinti mokinių domėjimąsi skaitmeninėmis technologijomis, ugdyti mokinių informatinį mąstymą ir skaitmeninį raštingumą. Programoje informatikos dalykas suprantamas kaip skaitmeninio raštingumo, informatinio mąstymo ir skaitmeninio intelekto ugdymas. Skaitmeninis raštingumas – gebėjimas naudotis skaitmeniniais įrenginiais, ieškoti, vertinti, kaupti, saugiai naudoti, pristatyti informaciją, ja keistis; bendrauti ir bendradarbiauti tinkluose, keisti turimą ir kurti naują skaitmeninį turinį. Skaitmeninio raštingumo ugdymas leidžia informatiką integruoti su kitais dalykais sudarant efektyvias šiuolaikiško mokymo(si) galimybes, ugdyti ir plėtoti pažinimo, skaitmeninę, komunikavimo, socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos, kūrybiškumo, pilietinę, kultūrinę kompetencijas. |
4. |
D. Mordasienė |
Šachmatų būrelis |
Sporto |
Ar tavo vaikas smalsus, mėgsta mąstyti ir priimti iššūkius? Kviečiame į šachmatų būrelį, kuriame vaikai smagiai ir žaismingai išmoks šios klasikinės logikos žaidimo paslapčių! |
5. |
Ž. Tuomienė |
„Daugiau nei pinigai“ |
Finansinio raštingumo |
Suteikti mokiniams svarbių pagrindinių žinių apie finansinį raštingumą |
6. |
L. Korsakienė |
„Pasakiukų pasakaitės“ |
Skaitymo |
Kalbos ugdymas pradinėse klasėse remiasi vaiko kalbine patirtimi ir jo kalbine veikla. Mokomasi to, kas mokiniui yra svarbu, reikšminga, prasminga, todėl daug dėmesio skiriama rišliosios kalbos patyrimui turtinti. Kalba ankstyvajame mokykliniame amžiuje tampa pagrindine priemone palaikyti tarpusavio santykius su klasės draugais ir suaugusiais. Kalbos raidą sudaro kalbos suvokimas ir įvairios bendravimo formos. Kuo platesnis vaiko žodynas, tuo labiau tikėtina, kad vaikas taps geru skaitytoju. Ankstyvojo mokyklinio amžiaus vaikų kalba ir kalbėjimasis su jais suaugusiesiems yra nuostabi sfera, padedanti suprasti vaikystės esmę. |
7. |
L. Korsakienė |
„Smalsučių slėnyje“ |
Pažinimo komp. |
„Gryna matematika yra savaip loginių idėjų poezija“, – Albertas Einšteinas. Sunku įsivaizduoti šiuolaikinį pasaulį be matematikos. Tai yra įrankis, kuris padeda mums suprasti ir valdyti tai, kas vyksta aplink mus. Užsiėmimų metu kartu su mokiniais tyrinėjame matematikos pasaulį už klasės ribų, spręsdami netipinius uždavinius. Tokiu būdu mes laviname loginį ir kritinį mąstymą bei gebėjimą ieškoti nestandartinių problemos sprendimo būdų. |
8. |
G. Jurkevičienė |
„Vėrinėlis“ |
Folkloro |
Tikslas: Puoselėti prigimtinį vaiko muzikalumą, ugdyti kūrybinius ir atlikimo gebėjimus, estetinę nuovoką, intelektą. Uždaviniai: sudaryti galimybes mokinių saviraiškai; skiepyti meilę savo krašto, liaudies dainai; dalyvauti mokykloje ir rajone organizuojamuose renginiuose. |
9. |
G. Jurkevičienė |
Sporto būrelis |
Sporto |
Tikslas: ugdyti mokinį, motyvuotą būti sveiku ir fiziškai aktyviu, pasitikintį savimi, tenkinant natūralų poreikį judėti. |
10. |
E. Šukienė |
„Šakar Makar“ |
Teatro |
Linksmi pratimai, vaidinimai ir žaidimai. Draugiška aplinka ir kūrybinga komanda. Pasirodymai tėveliams ir šventiniai renginiai. |
11. |
I. Osauskienė |
„Šakar Makar“ |
Teatro |
Linksmi pratimai, vaidinimai ir žaidimai. Draugiška aplinka ir kūrybinga komanda. Pasirodymai tėveliams ir šventiniai renginiai. |
12. |
D. Skapienė |
„Aš ir pinigai“ |
Finansinio raštingumo |
Būrelio metu mokiniai įgys pinigų valdymo, kūrybiškumo, verslumo, pasaulinės rinkos suvokimo kompetencijų. Įgys praktinių žinių, kaip pradėti verslą ir protingai valdyti pinigus. |
13. |
G. Ogonauskienė |
Finansinio raštingumo |
Finansinio raštingumo |
TIKSLAS: Suteikti mokiniams svarbių pagrindinių žinių apie tai, kaip planuoti išlaidas ir pajamas (asmeniniai finansai ). Išsiaiškinti, kuo svarbūs pinigai ir kaip jų užsidirbti, taupyti ir dalytis. |
14. |
E. Leonavičius |
Robotukai |
IT |
Konstruosime ir programuosime robotus Dalyvausime varžybose ir iššūkiuose Mokysimės dirbti komandoje Lavinsime loginį mąstymą ir kūrybiškumą |
15. |
R. Auglienė |
„Šokantys garsai“ |
Meninis ugdymas |
Papildomas vaikų muzikinis ugdymas yra labai svarbus dedant ne tik muzikinės, bet ir bendrosios žmogaus dvasinės kultūros pagrindus. Ypač svarbu kuo daugiau vaikų įtraukti į profesionaliai organizuotą muzikinę veiklą, paremtą aukščiausių muzikos vertybių puoselėjimu ,kad tapę paaugliais, galėtų tinkamai pasirinkti prasmingas laisvalaikio praleidimo formas ir vėliau, nesvarbu kokią profesiją bepasirinktų, taptų visapusiškai išsilavinusiais, kūrybingais visuomenės nariais. |
16. |
J. Skridliauskienė |
„Šokantys garsai“ |
Meninis ugdymas |
Papildomas vaikų muzikinis ugdymas yra labai svarbus dedant ne tik muzikinės, bet ir bendrosios žmogaus dvasinės kultūros pagrindus. Ypač svarbu kuo daugiau vaikų įtraukti į profesionaliai organizuotą muzikinę veiklą, paremtą aukščiausių muzikos vertybių puoselėjimu ,kad tapę paaugliais, galėtų tinkamai pasirinkti prasmingas laisvalaikio praleidimo formas ir vėliau, nesvarbu kokią profesiją bepasirinktų, taptų visapusiškai išsilavinusiais, kūrybingais visuomenės nariais. |
17. |
R. Auglienė |
„Magija“ |
Šokio |
Mokysimės šiuolaikinio ir gatvės šokio pagrindų. Kursime savo choreografijas ir improvizuosime. Išmoksime išreikšti emocijas per judesį. Dalyvausime pasirodymuose, renginiuose ir konkursuose! |