Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazija

2024 – 2025 m. m. neformalusis vaikų švietimas 1 – 4 klasių mokiniams

Būreliai

Eil. Nr.

Būrelio vadovas

Būrelio pavadinimas

Veiklos sritis

Pastabos

1.

J. Petrylienė

Kompiuterinio raštingumo

IKT

Informacinių technologijų ugdymo tikslas – sudaryti galimybę visiems mokiniams ugdytis įgūdžius atsakingai, tikslingai ir saugiai taikyti šiuolaikines technologijas, mokantis įvairių dalykų ir kitoje asmeninėje veikloje siekti, kad informacinių ir komunikacinių technologijų srityje mokiniai įgytų žinių ir patyrimo, leisiančių gyventi visavertį gyvenimą žinių visuomenėje.

2.

R. Barišauskienė

„Peliukas“

IT

Informacinių technologijų ugdymo tikslas – sudaryti galimybę visiems mokiniams ugdytis įgūdžius atsakingai, tikslingai ir saugiai taikyti šiuolaikines technologijas, mokantis įvairių dalykų ir kitoje asmeninėje veikloje siekti, kad informacinių ir komunikacinių technologijų srityje mokiniai įgytų žinių ir patyrimo, leisiančių gyventi visavertį gyvenimą žinių visuomenėje.

3.

V. Deveikienė

Kompiuterinio raštingumo

IKT

Kompiuterinio raštingumo paskirtis – skatinti mokinių domėjimąsi skaitmeninėmis technologijomis, ugdyti mokinių informatinį mąstymą ir skaitmeninį raštingumą. Programoje informatikos dalykas suprantamas kaip skaitmeninio raštingumo, informatinio mąstymo ir skaitmeninio intelekto ugdymas. Skaitmeninis raštingumas – gebėjimas naudotis skaitmeniniais įrenginiais, ieškoti, vertinti, kaupti, saugiai naudoti, pristatyti informaciją, ja keistis; bendrauti ir bendradarbiauti tinkluose, keisti turimą ir kurti naują skaitmeninį turinį. Skaitmeninio raštingumo ugdymas leidžia informatiką integruoti su kitais dalykais sudarant efektyvias šiuolaikiško mokymo(si) galimybes, ugdyti ir plėtoti pažinimo, skaitmeninę, komunikavimo, socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos, kūrybiškumo, pilietinę, kultūrinę kompetencijas.

4.

D. Mordasienė

Šachmatų būrelis

Sporto

Ar tavo vaikas smalsus, mėgsta mąstyti ir priimti iššūkius? Kviečiame į šachmatų būrelį, kuriame vaikai smagiai ir žaismingai išmoks šios klasikinės logikos žaidimo paslapčių!

5.

Ž. Tuomienė

„Daugiau nei pinigai“

Finansinio raštingumo

Suteikti mokiniams svarbių pagrindinių žinių apie finansinį raštingumą

6.

L. Korsakienė

„Pasakiukų pasakaitės“

Skaitymo

Kalbos ugdymas pradinėse klasėse remiasi vaiko kalbine patirtimi ir jo kalbine veikla. Mokomasi to, kas mokiniui yra svarbu, reikšminga, prasminga, todėl daug dėmesio skiriama rišliosios kalbos patyrimui turtinti.

Kalba ankstyvajame mokykliniame amžiuje tampa pagrindine priemone palaikyti tarpusavio santykius su klasės draugais ir suaugusiais. Kalbos raidą sudaro kalbos suvokimas ir įvairios bendravimo formos. Kuo platesnis vaiko žodynas, tuo labiau tikėtina, kad vaikas taps geru skaitytoju. Ankstyvojo mokyklinio amžiaus vaikų kalba ir kalbėjimasis su jais suaugusiesiems yra nuostabi sfera, padedanti suprasti vaikystės esmę.

7.

L. Korsakienė

„Smalsučių slėnyje“

Pažinimo komp.

„Gryna matematika yra savaip loginių idėjų poezija“, – Albertas Einšteinas.

Sunku įsivaizduoti šiuolaikinį pasaulį be matematikos. Tai yra įrankis, kuris padeda mums suprasti ir valdyti tai, kas vyksta aplink mus.

Užsiėmimų metu kartu su mokiniais tyrinėjame matematikos pasaulį už klasės ribų, spręsdami netipinius uždavinius. Tokiu būdu mes laviname loginį ir kritinį mąstymą bei gebėjimą ieškoti nestandartinių problemos sprendimo būdų.

8.

G. Jurkevičienė

„Vėrinėlis“

Folkloro

Tikslas: Puoselėti prigimtinį vaiko muzikalumą, ugdyti kūrybinius ir atlikimo gebėjimus, estetinę nuovoką, intelektą.

Uždaviniai: sudaryti galimybes mokinių saviraiškai; skiepyti meilę savo krašto, liaudies dainai; dalyvauti mokykloje ir rajone organizuojamuose renginiuose.

9.

G. Jurkevičienė

Sporto būrelis

Sporto

Tikslas:  ugdyti  mokinį, motyvuotą būti sveiku ir fiziškai aktyviu, pasitikintį savimi, tenkinant natūralų poreikį judėti.

10.

E. Šukienė

„Šakar Makar“

Teatro

Linksmi pratimai, vaidinimai ir žaidimai.

Draugiška aplinka ir kūrybinga komanda.

Pasirodymai tėveliams ir šventiniai renginiai.

11.

I. Osauskienė

„Šakar Makar“

Teatro

Linksmi pratimai, vaidinimai ir žaidimai.

Draugiška aplinka ir kūrybinga komanda.

Pasirodymai tėveliams ir šventiniai renginiai.

12.

D. Skapienė

„Aš ir pinigai“

Finansinio raštingumo

Būrelio metu mokiniai įgys pinigų valdymo, kūrybiškumo, verslumo, pasaulinės rinkos suvokimo kompetencijų. Įgys praktinių žinių, kaip pradėti verslą ir protingai valdyti pinigus.

13.

G. Ogonauskienė

Finansinio raštingumo

Finansinio raštingumo

TIKSLAS: Suteikti mokiniams svarbių pagrindinių žinių apie tai, kaip planuoti išlaidas ir pajamas (asmeniniai finansai ). Išsiaiškinti, kuo svarbūs pinigai ir kaip jų užsidirbti, taupyti ir dalytis.

14.

E. Leonavičius

Robotukai

IT

Konstruosime ir programuosime robotus

Dalyvausime varžybose ir iššūkiuose

Mokysimės dirbti komandoje

 Lavinsime loginį mąstymą ir kūrybiškumą

15.

R. Auglienė

„Šokantys garsai“

Meninis ugdymas

Papildomas  vaikų  muzikinis  ugdymas  yra  labai  svarbus  dedant  ne  tik  muzikinės, bet  ir  bendrosios  žmogaus  dvasinės  kultūros  pagrindus. Ypač  svarbu  kuo  daugiau  vaikų  įtraukti  į  profesionaliai  organizuotą  muzikinę  veiklą, paremtą  aukščiausių  muzikos  vertybių  puoselėjimu ,kad tapę  paaugliais, galėtų  tinkamai  pasirinkti  prasmingas  laisvalaikio  praleidimo  formas ir  vėliau, nesvarbu  kokią  profesiją  bepasirinktų, taptų  visapusiškai  išsilavinusiais, kūrybingais  visuomenės  nariais.

16.

J. Skridliauskienė

„Šokantys garsai“

Meninis ugdymas

Papildomas  vaikų  muzikinis  ugdymas  yra  labai  svarbus  dedant  ne  tik  muzikinės, bet  ir  bendrosios  žmogaus  dvasinės  kultūros  pagrindus. Ypač  svarbu  kuo  daugiau  vaikų  įtraukti  į  profesionaliai  organizuotą  muzikinę  veiklą, paremtą  aukščiausių  muzikos  vertybių  puoselėjimu ,kad tapę  paaugliais, galėtų  tinkamai  pasirinkti  prasmingas  laisvalaikio  praleidimo  formas ir  vėliau, nesvarbu  kokią  profesiją  bepasirinktų, taptų  visapusiškai  išsilavinusiais, kūrybingais  visuomenės  nariais.

17.

R. Auglienė

„Magija“

Šokio

Mokysimės šiuolaikinio ir gatvės šokio pagrindų.

Kursime savo choreografijas ir improvizuosime.

Išmoksime išreikšti emocijas per judesį.

Dalyvausime pasirodymuose, renginiuose ir konkursuose!

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.00 – 8.45
  • 2. 8.55 – 9.40
  • 3. 10.00 – 10.45
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45
Iki vasaros (5-8 kl.) atostogų liko

Atostogos!

Patyčių dėžutė