„Tūkstantmečio mokyklų“ programos darbo grupės sudėtis 2024-2025 m. m.
Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos grupėje |
---|---|---|---|
1. | Neringa Kušeliauskienė | Dailės mokytoja | |
2. | Aldona Gailienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Koordinatorė |
3. | Žydrūnė Tuomienė | Pradinio ugdymo mokytoja | Kultūrinio ugdymo |
4. | Neringa Kušeliauskienė | Dailės mokytoja | Kultūrinio ugdymo |
5. | Audronė Jaugėlienė | Fizikos mokytoja | STEAM |
6. | Ala Jonušienė | Matematikos mokytoja | STEAM |
7. | Lina Korsakienė | Pradinio ugdymo mokytoja | Lyderystė |
8. | Rūta Juškienė | Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja | Lyderystė |
9. | Gitana Mockuvienė | Specialioji pedagogė | Įtraukusis |
10. | Vilma Juzėnienė | Socialinė pedagogė | Įtraukusis |
TŪM metodinės grupės funkcijos
- Stiprinti mokytojų kompetencijas dirbti su mokinių įvairove.
- Vystyti komandinį darbą tarp mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų.
- Kelti mokytojų vadybines (sugebėjimas efektyviai paskirstyti laiką pamokoje dirbant su skirtingų poreikių mokiniais; laiko planavimas ir valdymas), įtraukiojo ugdymo, pažangos ir pasiekimų vertinimo kompetencijas.
- Užtikrinti mokytojų mokymąsi vieniems iš kitų (neformaliai), taip skatinant vienodos praktikos diegimą vertinant pažangą ir pasiekimus.
- Skirti dėmesį mokytojų kūrybinėms kompetencijoms lavinti bei tvariai partnerystei tarp menininkų ir pedagogų bendruomenės sukurti.
- Ugdymo(si) procese skatinti tarpdalykinę integraciją, orientuotą į analitinio mąstymo, problemų sprendimo, technologijų panaudojimo, kūrybiškumo kompetencijas.
Pamokų laikas