Būreliai
Eil. Nr. |
Būrelio vadovas |
Būrelio pavadinimas |
Veiklos sritis |
Pastabos |
---|---|---|---|---|
1. |
J. Smailienė |
Technologinis kūrybinis programavimas pradinukams |
IT |
Informacinių technologijų ugdymo tikslas – sudaryti galimybę visiems mokiniams ugdytis įgūdžius atsakingai, tikslingai ir saugiai taikyti šiuolaikines technologijas, mokantis įvairių dalykų ir kitoje asmeninėje veikloje siekti, kad informacinių ir komunikacinių technologijų srityje mokiniai įgytų žinių ir patyrimo, leisiančių gyventi visavertį gyvenimą žinių visuomenėje. |
2. |
L. Korsakienė |
„Kūrybiškumo laboratorija“ |
IT |
Kūrybiškas informacinių technologijų ugdymo tikslas – sudaryti galimybę visiems mokiniams ugdytis įgūdžius atsakingai, tikslingai ir saugiai taikyti šiuolaikines technologijas, išbandyti įvairias programėles, įgyti naujų gebėjimų ir kitoje asmeninėje veikloje siekti, kad informacinių ir komunikacinių technologijų srityje mokiniai įgytų žinių ir patyrimo, leisiančių gyventi visavertį gyvenimą žinių visuomenėje. |
3. |
E. Šukienė |
Informatika pradinukams |
IT |
Kompiuterinio raštingumo paskirtis – skatinti mokinių domėjimąsi skaitmeninėmis technologijomis, ugdyti mokinių informatinį mąstymą ir skaitmeninį raštingumą. Programoje informatikos dalykas suprantamas kaip skaitmeninio raštingumo, informatinio mąstymo ir skaitmeninio intelekto ugdymas. Skaitmeninis raštingumas – gebėjimas naudotis skaitmeniniais įrenginiais, ieškoti, vertinti, kaupti, saugiai naudoti, pristatyti informaciją, ja keistis; bendrauti ir bendradarbiauti tinkluose, keisti turimą ir kurti naują skaitmeninį turinį. Skaitmeninio raštingumo ugdymas leidžia informatiką integruoti su kitais dalykais sudarant efektyvias šiuolaikiško mokymo(si) galimybes, ugdyti ir plėtoti pažinimo, skaitmeninę, komunikavimo, socialinę, emocinę ir sveikos gyvensenos, kūrybiškumo, pilietinę, kultūrinę kompetencijas. |
4. |
D. Mordasienė |
"Šachmatai" |
Sporto |
Ar tavo vaikas smalsus, mėgsta mąstyti ir priimti iššūkius? Kviečiame į šachmatų būrelį, kuriame vaikai smagiai ir žaismingai išmoks šios klasikinės logikos žaidimo paslapčių! |
5. |
Ž. Tuomienė |
„Stebuklinga kelionė po meno pasaulį“ |
Meninio ugdymo |
Ugdyti mokinių meninį ugdymą. |
6. |
G. Jurkevičienė |
„Vėrinėlis“ |
Folkloro |
Tikslas: Puoselėti prigimtinį vaiko muzikalumą, ugdyti kūrybinius ir atlikimo gebėjimus, estetinę nuovoką, intelektą. Uždaviniai: sudaryti galimybes mokinių saviraiškai; skiepyti meilę savo krašto, liaudies dainai; dalyvauti mokykloje ir rajone organizuojamuose renginiuose. |
7. |
R. Barišauskienė |
"Skaičių labirintas" |
Intelektualinio ugdymo |
Tikslas: sudominti mokinius matematika, lavinti jų loginį ir kritinį mąstymą. |
8. |
E. Šukienė |
„Šakar Makar“ |
Teatro |
Linksmi pratimai, vaidinimai ir žaidimai. Draugiška aplinka ir kūrybinga komanda. Pasirodymai tėveliams ir šventiniai renginiai. |
9. |
I. Osauskienė |
„Šakar Makar“ |
Teatro |
Linksmi pratimai, vaidinimai ir žaidimai. Draugiška aplinka ir kūrybinga komanda. Pasirodymai tėveliams ir šventiniai renginiai. |
10. |
D. Skapienė |
„Aš ir pinigai“ |
Finansinio raštingumo |
Būrelio metu mokiniai įgys pinigų valdymo, kūrybiškumo, verslumo, pasaulinės rinkos suvokimo kompetencijų. Įgys praktinių žinių, kaip pradėti verslą ir protingai valdyti pinigus. |
11. |
E. Leonavičius |
"Robotukai" |
IT |
Konstruosime ir programuosime robotus Dalyvausime varžybose ir iššūkiuose Mokysimės dirbti komandoje Lavinsime loginį mąstymą ir kūrybiškumą |
12. |
R. Auglienė |
„Šokantys garsai“ |
Meninio ugdymo |
Papildomas vaikų muzikinis ugdymas yra labai svarbus dedant ne tik muzikinės, bet ir bendrosios žmogaus dvasinės kultūros pagrindus. Ypač svarbu kuo daugiau vaikų įtraukti į profesionaliai organizuotą muzikinę veiklą, paremtą aukščiausių muzikos vertybių puoselėjimu ,kad tapę paaugliais, galėtų tinkamai pasirinkti prasmingas laisvalaikio praleidimo formas ir vėliau, nesvarbu kokią profesiją bepasirinktų, taptų visapusiškai išsilavinusiais, kūrybingais visuomenės nariais. |
13. |
J. Skridliauskienė |
„Šokantys garsai“ |
Meninio ugdymo |
Papildomas vaikų muzikinis ugdymas yra labai svarbus dedant ne tik muzikinės, bet ir bendrosios žmogaus dvasinės kultūros pagrindus. Ypač svarbu kuo daugiau vaikų įtraukti į profesionaliai organizuotą muzikinę veiklą, paremtą aukščiausių muzikos vertybių puoselėjimu ,kad tapę paaugliais, galėtų tinkamai pasirinkti prasmingas laisvalaikio praleidimo formas ir vėliau, nesvarbu kokią profesiją bepasirinktų, taptų visapusiškai išsilavinusiais, kūrybingais visuomenės nariais. |
14. |
R. Auglienė |
„Magija“ |
Šokio |
Mokysimės šiuolaikinio ir gatvės šokio pagrindų. Kursime savo choreografijas ir improvizuosime. Išmoksime išreikšti emocijas per judesį. Dalyvausime pasirodymuose, renginiuose ir konkursuose! |
15. | T. Asakavičius | "Linksmoji nata" | Meninio ugdymo | Tikslas - ugdyti kultūringą muzikos klausytoją, atlikėją, turintį kai kurių kompetencijų muzikos srityje. |