Būreliai
Eil. Nr. | Būrelio vadovas | Būrelio pavadinimas | Veiklos sritis | Pastabos |
---|---|---|---|---|
1. |
A. Mugenis |
„Sportiniai žaidimai“ |
Sporto |
Būrelio programa yra skirta mokiniams, kurie nori sportuoti, išsamiau susipažinti su sportiniais žaidimais (kvadratas, krepšinis, tinklinis, badmintonas ), tobulinti fizines, technines, taktines, intelektines savybes ir gebėjimus. Programa yra aktuali tuo, kad sportiniai žaidimai mokiniams sukelia daug teigiamų emocijų, suteikia išbandyti jėgas varžantis, turiningai bei sveikai leisti laisvalaikį. |
2. |
D. Sadauskienė |
„Sportiniai žaidimai“ |
Sporto |
Būrelio programa yra skirta mokiniams, kurie nori aktyviai praleisti laiką, išmokti žaisti kvadratą, krepšinį ,futbolą ,judriuosius žaidimus. Taip pat tobulinti fizines, technines, taktines, intelektines savybes ir gebėjimus. Programa yra aktuali tuo, kad sportiniai žaidimai mokiniams sukelia daug teigiamų emocijų, suteikia išbandyti jėgas varžantis, aktyviai bei sveikai leisti laisvalaikį. |
3. |
L. Lisovskaja |
IKT |
IKT |
Domiesi kompiuteriais, programavimu ar skaitmeniniu pasauliu? Nori išmokti kurti, o ne tik naudotis? Būrelyje kursime interneto svetaines, prezentacijas, animacijas, išbandysime žaidimų kūrimą ir programavimo pagrindus. |
4. |
V. Šerėnienė |
„STEAM gamtos tyrimai" |
Gamtamokslinis |
Atliekame įdomius fizikos, chemijos ir biologijos bandymus. Tyrinėjame gamtą, augalus, gyvūnus ir mikroorganizmus. Renkame mėginius, stebime reiškinius ir vykstame į edukacines išvykas. Mokomės per praktiką, žaidimus ir tikrus mokslinius tyrimus. |
5. |
E. Leonavičius |
Robotukai |
IT |
Konstruosime ir programuosime robotus. Dalyvausime varžybose ir iššūkiuose. Mokysimės dirbti komandoje. Lavinsime loginį mąstymą ir kūrybiškumą. |
6. |
R. Auglienė |
„Magija“ |
Šokio |
Mokysimės šiuolaikinio ir gatvės šokio pagrindų. Kursime savo choreografijas ir improvizuosime. Išmoksime išreikšti emocijas per judesį. Dalyvausime pasirodymuose, renginiuose ir konkursuose! |
7. |
J. Skridliauskienė |
„Koriukai“ |
Muzikos |
Papildomas vaikų muzikinis ugdymas yra labai svarbus dedant ne tik muzikinės, bet ir bendrosios žmogaus dvasinės kultūros pagrindus. Ypač svarbu kuo daugiau vaikų įtraukti į profesionaliai organizuotą muzikinę veiklą, paremtą aukščiausių muzikos vertybių puoselėjimu ,kad tapę paaugliais, galėtų tinkamai pasirinkti prasmingas laisvalaikio praleidimo formas ir vėliau, nesvarbu kokią profesiją bepasirinktų, taptų visapusiškai išsilavinusiais, kūrybingais visuomenės nariais. |
8. |
D. Šabanienė |
„Aš savanoris“ |
Pilietiškumo |
DofE programoje savanoriaudamas išmoksi dirbti komandoje, rengti projektus ir savarankiškai imtis iniciatyvos. Augsi kaip žmogus ir pilietis. |
9. |
V. Orlovienė |
Turizmo |
Turizmo |
Prisijunk prie TURIZMO BŪRELIO! Ieškai nuotykių? Mėgsti gamtą, išvykas ir naujus atradimus? Tuomet šis būrelis kaip tik tau! |
10. |
D. Lapienienė |
„Verslumas“ |
Finansinio raštingumo |
Ši verslumo ugdymo programa suteikia galimybę mokiniams žengti pirmuosius žingsnius į verslo pasaulį, įgyti antrepreneriško mąstymo įgūdžių, patirties bei sužinoti, kaip idėją paversti verslu. Tai 8 susitikimų ir papildomų užduočių ciklas, skirtas 5-8 klasių mokiniams. Programoje, pasitelkiant dizaino mąstymo (angl. design thinking) metodiką, mokiniai supažindinami su kūrybiniu mąstymu kaip problemų sprendimo proceso dalimi ir įgyja autentiškos verslo idėjų kūrimo bei įgyvendinimo patirties. Programa accelerator_x junior yra LJA progresinio ekonominio, finansinio raštingumo, antreprenerystės ir karjeros ugdymo modelio dalis. |
11. |
R. Kriukaitė |
„Keliaujame kartu“ |
Turizmo |
Keliaujame po gražiausias Lietuvos (ir ne tik!) vietas Mokomės orientuotis gamtoje ir naudotis žemėlapiu Kuriame stovyklas, gaminame laužą, verdame arbatą ant ugnies Dalyvaujame žygiuose, renginiuose ir patiriame daug įspūdžių! |
12. |
L. Lisovskaja |
„Seku seku pasaką“ |
Kalbinis |
Mokomės rusiškai kalbėti, skaityti ir rašyti linksmai ir kūrybiška, žiūrime filmukus, dainuojame dainas, žaidžiame kalbinius žaidimus, sužinome apie rusų šventes, papročius, virtuvę ir įžymius žmones. |
13. |
A. Krutkevičienė |
„Žalia žinutė Tau“ |
Ekologijos |
Padėti mokiniams geriau suprasti aplinkosaugos problemas, didinant žinojimą ir susidomėjimą aplinkos tvarumu bei ugdant ekologinius įgūdžius; siekti mokinių motyvacijos augimo, jų kūrybiškumo, aktyvumo, savanorystės ir lyderystės; suteikti mokiniams galimybę būti aktyviais pokyčių kūrėjais ir skatinti tvarų vystymąsi. |